Witam ponownie z racji że jestem początkującym spinningistą mam do was kolejne banalne pytania. Krótka charakterystyka sprzetu jaki nabylem w sklepie na Nawrot. Konger aviator 240cm 5-25g wklejanka ,kołowrotek dragon quatro, żyłka 0,16, kilka gum, dwie blaszki jaxona obrotówki 1 i 2.(z racji ograniczonego budżetu na lepszy sprzet mnie nie stać. Zreszta na poczatek wygurowany sprzet nie ma chyba racji bytu :P )(nie wiem czy sprzet do tej seri pytan ma znaczenie:P)Pierwszy raz będe spinningował i teraz sedno sprawy :Jak wyczuc branie ?? W którym momencie zacinać??(moment ugięcia sczytówki??)czy inny sygnał brania??Zadaje to pytanie z racji ze pewien wędkarz powiedzial mi, ze ryby same podczas ataku sie zacinają (jednak mimo wszystko nie chce mi sie wierzyć) Czy branie przy prowadzeniu przykładowo blaszki rózni sie od brania na gumke??(okoń, sczupak itp)Generalnie czy brania róznych drapiezników w tej metodzie znacznie róznia sie od siebie??Nie domagam sie jakiej ścisłej odpowiedzi na serje moich pytań ale ogólny zarys podstawowych informacji. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
wklejanka do 25g. jakoś dziwne .Masz gdzies link to tej wedki bo ja nie moge znaleść.