FAQ Szukaj Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Rejestracja Zaloguj

grafika reklamowa, reklama, poligrafia

Poprzedni temat «» Następny temat
jak łowić i czym :-)
Autor Wiadomość
gralik 
administrator

Metoda połowu: spinning, grunt, spławik
Koło PZW: nr 49 Resursa
Wysłany: 2010-12-11, 10:59   jak łowić i czym :-)

Panowie w tym temacie piszemy o metodach połowu sprzęcie itp oczywiście z pod lodu.
Niestety ja więcej nie mogę napisać bo jestem w tej technice "zielony" dlatego też powstał ten temat aby nasi użytkownicy mogli"zielonym" cokolwiek podpowiedzieć, czyli chyba tylko mnie ;-)

DRAGON 
WIŚLANY GAWĘDZIARZ

Metoda połowu: boja,grunt,spławik
Wysłany: 2010-12-11, 12:23   

No właśnie.....ja również chętnie dowiedziałbym się czegokolwiek na temat wędkarstwa podlodowego.....Już mi ktoś raz zarzucił ,że jestem chodzącą encyklopedią, więc chcąc nie chcąc muszę te zarzuty zdementować. Ja ....tak jak nasz przewielebny ojciec dyrektor ADMIN również nie posiadam bladego pojęcia o wędkowaniu podlodowym....Moja kariera w tej metodzie stanęła w miejscu ...jakieś 25 lat temu.... :mrgreen: :mrgreen:
Apeluję więc w imieniu moim i tych , którzy też chcieliby dowiedzieć się czegoś więcej .........
PANOWIE !!!!!!!!
POMÓŻCIE!!!!!!!
Nie bójcie się pisać .....przecież tak niewiele potrzeba. Teraz nie piszecie , a za miesiąc zasypiecie nas fotkami z rybami złowionymi spod lodu...Podzielcie się swoją wiedzą...Z góry dziękuję i pozdrawiam :mrgreen: Wasz ukochany Dragon.

klimoszque 

Metoda połowu: grunt/splawik/spinning
Wysłany: 2010-12-11, 12:24